Hösten 2018

Torsdag den 23 augusti kl 19.00 på Vivansborg    OBS! lokal

Medlemsträff med underhållning

Alla medlemmar hälsas hjärtligt välkomna till säsongsupptakt med information om höstens föreställningar. Inledningsvis underhåller  Eva Michold och Joel Westman, som ingår i gruppen Bottnarna, med både modern och traditionell folkmusik.

Efter fikapausen presenterar vi höstens trevliga program.

Som vanligt är allt utan kostnad för dig som är medlem. Biljettbeställningen för höstens föreställningar startar. Lotteri.                       Välkomna!

Anmälan senast  20 augusti till Linnéa tel   070-237 28 99  eller mail: henrikssonlinnea@@hotmail.com

Torsdag den 6 september kl.19.00 på Vivansborg

CLUB 64

Club 64 är Sundsvalls egen underhållningsorkester med sitt uppskattade koncept - musik, allsång, frågesport och spontana aktiviteter tillsammans med publiken. Med dessa glada "gossar" blir det en hel del sköna och glada melodier, som vi kan sjunga med i - samt en och annan "story".

Medverkande: Torbjörn Jonsson, Kenneth Grannas och Ingolf Söderlund

Längd: 2 tim inkl paus

Biljettpris: 250/200 kr, ung/stud 125 kr inkl fika

Biljetter Ulla Nordmark tel 070-306 23 70 eller mail: hans.nordmark@comhem.se

Fredag den 28 september kl 19.00 på Söråkers Folkets Hus

RÄKNA MED MORD

Profilteatern, Umeå

Profilteaterns mord till bords-föreställningar har gjort succé i Umeå och runt om i landet. Publiken dras på ett lättsamt intrikat sätt in i handlingen. Spelscenerna sker under en trerätters middag och avslutas med att du och dina bordsgrannar själva får vara med och lista ut vad som egentligen har hänt. Denna gång befinner vi oss i skolmiljö.

Medverkande: Jan Karlsson, Lina Hognert, Tobias Morin och Saga Eserstam

Längd: ca 3 timmar